Финансови институции

Бъдете различни.

Не е изненадващо, че дори консервативните индустрии като банки и финансови институции използват ароматния маркетинг и ни се доверяват.

Парите, независимо дали са много или малко, са източник на стрес в живота на хората.

Дискретният аромат оказва положително въздействие и притежава силата да запази клиентите спокойни, докато чакат своя ред в банката, например.

А определени аромати, които включват тънки нотки на кожа и тютюн създават усещане за лукс и доверие.
Image

Ползи от професионалното арoматизиране

Удовлетвореност на клиентите

Нежните и успокояващи миризми подобряват бизнеса и повишават удовлетвореността на клиентите.

По-добро представяне на персонала

Ароматът е свързан с подобрена концентрация и намален процент на грешки при работата на персонала.

Факти и проучвания

Установено е, че ароматът създава впечатление за по-малко прекарано време в чакане на опашка и нивата на обслужване се оценяват по-високо.