Аптеки

Аромат за фармацевтичната индустрия?

Като доставчик на здравни услуги е много важно да няма миризма, която да създава неприятно усещане на клиентите.

Ароматът се свързва с чистотата, което означава, че е много важно да се помисли за включване на аромат в маркетинговата  стратегия на аптеката.

Приятната атмосфера оказва огромно въздействие върху производителността на персонала и комфорта на клиентите.

Image

Ползи от професионалното арoматизиране

Усещане за доверие

Ароматизирането със специфични аромати увеличава доверието в персонала. Хората се вслушват повече в съвети и препоръки.

Приятно ухание

Ароматите на Spring Air® елеминират и неутрализират неприятните миризми и оставят само ухание на чистота и комфорт.

Факти и проучвания

Според шведско проучване, продажбите на шампоан, разположен в ароматизирана част на аптеката се е увеличило с 36,9%.